Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[問題] 該不該回鍋明知很爛的公司
Mar 18th 2014, 18:21, by oocat666

作者oocat666 (oocat666)

看板Salary

標題[問題] 該不該回鍋明知很爛的公司

時間Tue Mar 18 18:21:27 2014

我離職前公司約3~4年,之後我的接班人們都做不久 所以我前主管和前同事前陣子主動找我吃飯,希望我能回鍋 如果是3~4年前,我是絕對不會回鍋的。畢竟我出去找應該能找到更穩定的工作 但是現在的我卻有很多限制… (1)我的家人需要定期去化療 (2)我現在在家接案賺錢,所以我需要一份能兼顧接案的工作(接案每月收入10k~30k) 我分析了一下優缺點,希望各位能幫忙分析一下我該不該回鍋 優: 理論上不會太忙(因為客人都被老闆氣跑了) 環境熟悉 公司內部能上網,我能用午休時處理接案的事 能用到多年沒用到的外文(雖然忘的差不多了) 請假自由 小主管人很好,非常照顧我 缺: 福利薪水惡劣,老闆小氣 熟或做事認真的同事差不多都走光了… 人很好的經理快退休 通勤時間單趟1hr 無發展性 無加薪可能 業績獎金形同虛設,扣錢速度卻比火箭還快 雖然是個很笨的問題,還請各位幫忙給點意見,感謝~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.163.30.194

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ferrokjdp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()