Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
█我想出價二萬五請您寫接收 RSS 文章的小程式!
Apr 13th 2014, 09:03

我是個小站站長, 伺服器是自己寫的所以不能套用慣例格式,
目前討論區分成兩個,
一叫依斯羅市, 是自己發明的站內文格式;
一是用 GreatNews 收取別站的 RSS 文.
我想統一, 請您寫個小程式, 把訂閱的 RSS 文轉入依斯羅市.
我估計撰寫測試討論修改的過程約需一個月,
也就是說我用月薪二萬五的代價聘請您,
由於我作息不定, 請留個電話我跟您連絡,
我雖有手機但實用性不高只能當玩具 (手錶型手機, 音質不佳)
Orz!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹

    ferrokjdp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()