Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
Re: [討論] 我該去花錢心理諮詢嗎
Mar 29th 2014, 21:00, by qwer2009

作者qwer2009 (心心)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 我該去花錢心理諮詢嗎

時間Sat Mar 29 21:00:01 2014

謝謝大家的回應 為了避免有廣告,所以不PO連結了 那種挽回的網站叫"失戀診療室~感情挽回心靈空間~ - udn部落格" 是一種會幫忙心理建設,等等的網站 但我沒有去參加啦 而和對方自今5天完全沒聯絡了 每天好痛苦, 有時好想放棄,好想傳個LINE和她打招呼 請問我該怎麼做呢 ※ 引述《qwer2009 (心心)》之銘言: : 我該去花錢心理諮詢嗎 : 分手一陣子了,和對方還是好朋友 : 之前就有看到某個挽回心理諮詢的網站 : 但是是要收費的,請問我該去嗎 : 而朋友都說大不如把錢花在旅遊,大吃大喝等 : 但這些我都做過了,還是想找人說話,尤其是有過相同經驗的人 : 請問我該去嗎 : 原PO男生 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 112.78.84.35 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1396098004.A.70C.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ferrokjdp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()