Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[心情] 越線
Mar 28th 2014, 22:59, by forg8255

作者forg8255 (Breeze)

看板Boy-Girl

標題[心情] 越線

時間Fri Mar 28 22:59:50 2014

我認識一個女孩子 認識她之後,聊得挺開的,我們也常常聯絡 她有男朋友,我知道,所以我一開始當然就是單純想交朋友... 隨著時間過的久了,我對她的關心也越來越多 但不至於讓她很煩(她在忙的時候我不會吵她) 我也感覺我的心有往她的方向去 我也告訴我自己不能這樣 到這幾天她跟我說.. 『我們是不是越過了這條線...』 我想我覺得是...但我沒有說出口 但她覺得是因為她對我太任性,因為本身我很迎合她 她覺得有點像男女朋友 她說她想改掉這個壞習慣.. 我也只是跟她說別想太多,做自己做好,開心就好 這幾天找她聊天她也對我很冷淡了 其實我覺得這是我的錯,我很自責 其實是我越過這條線的而不是她 我很想繼續當朋友...但我還有機會嗎... 現在的心好難受..麻煩各位大大能給小弟一些建議.. 好的或壞的我都願意接受 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 222.251.0.149 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1396018793.A.4CD.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ferrokjdp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()