close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心情] 我放下了
Mar 18th 2014, 18:00, by j24115

作者j24115 (祐祐)

看板Boy-Girl

標題[心情] 我放下了

時間Tue Mar 18 18:00:34 2014

失戀的人總是很傻,以為做些什麼對方就會回來,所以才會一再的做些蠢事。 但事實上只會讓對方更加反感,失戀是個過程,是生命的新陳代謝,它讓我改變,不是變糟,而是更好,即使對方不會回來,但因為改變會有人來愛我。 我只是難過不能陪妳走下去,我只是難過再也沒機會看到妳的笑容。 我失戀了,有很多朋友拉了我一把,讓我努力的離開傷心谷底。 謝謝謝曾願意信任我,將妳交給了我。 雖然妳有時很強勢,有時說話傷人,但我從來沒生氣,因為我懂妳。 妳是個很好的女孩,值得很多人愛。 妳讓我變得更好,我謝謝妳。 妳讓我更加成熟,我謝謝妳。 我很知足,很快樂,因為曾經有妳陪在我身邊。 妳是我生命的禮物。 妳永遠都是我心中的天使,最美最美的天使。 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.227.159.108

remainswind:但願是真的放下了,昨天才PO一篇還要等對方的文.. 03/18 18:03

j24115:昨天我想了一個晚上,下定決心,雖然很苦 03/18 18:06

ianna:想通就好了,加油 03/18 18:17

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ferrokjdp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()